ls650 problem z wymianą tłoka

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
bubu srubu
Naciagacz Łańcucha
Posty: 240
Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
Województwo: małopolskie

ls650 problem z wymianą tłoka

Post autor: bubu srubu »

hej, chcę zmienić tłok, kupiłem tłok OMP nominał (wymiar tłoka podany przez sprzedawcę to 95mm, z serwisówki wynika, że nominał to 94,94 mm, z pomiaru mojego cylindra wychodzi, że by tłok się zmieścił powinien mieć 94,80 mm) jednak nie mieści się do cylindra, czy ktoś się z tym spotkał i czy jest na to jakiś sposób oprócz szlifu cylindra lub kupna tłoka innego producenta
coś być musi do cholery za zakrętem ! O:-)
kolektor
BS Brother
BS Brother
Posty: 929
Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 16:21
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Polubił posty: 1

Re: ls650 problem z wymianą tłoka

Post autor: kolektor »

Skoro chcesz zmienić tłok to wypadałoby zrobić szlif tak aby jedno pasowało do drugiego
GSX1100F , GSX1300R teraz VZR1800

tel o6o4 564 923
kotletor@o2.pl
bubu srubu
Naciagacz Łańcucha
Posty: 240
Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
Województwo: małopolskie

Re: ls650 problem z wymianą tłoka

Post autor: bubu srubu »

zmieniam na tłok nominalny, cylinder wygląda ładnie i z pomiaru nie jest zużyty więc chciałbym uniknąć szlifu
coś być musi do cholery za zakrętem ! O:-)
adamo
BS Brother
BS Brother
Posty: 985
Rejestracja: pn, 17 kwie 2006, 21:09
Województwo: lubelskie
Otrzymane Polubienia: 1

Re: ls650 problem z wymianą tłoka

Post autor: adamo »

No chyba trochę ciasno będzie.
W moto to akurat wada...
Trzeba poszukać o dwie dziesiąte mniejszy tłok, jeśli nie chcesz szlifować.
Był romecik, Jawy 350, MZ 251, GSX600f
jest DL 1000 V-Strom
bubu srubu
Naciagacz Łańcucha
Posty: 240
Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
Województwo: małopolskie

Re: ls650 problem z wymianą tłoka

Post autor: bubu srubu »

myślę teraz o stoczeniu tłoka bo fajny jest a mniejszych chyba nie ma
coś być musi do cholery za zakrętem ! O:-)
Waldex
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1811
Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 6

Re: ls650 problem z wymianą tłoka

Post autor: Waldex »

Cylinder nie zużywa się jednakowo, na całej powierzchni. Tam dokąd dochodzą pierścienie zużywa się bardziej. Oddaj tłok i cylinder do dobrego warsztatu, zostaw tłok w spokoju (jak taki fajny) i nie bój się szlifu. Honowanie cylindra, to powolna obróbka, pozwalająca zachować odpowiedni luz. Pracownik pod koniec obróbki, co jakiś czas przymierza tłok. Ma wyczucie, z jakim oporem tłok ma się przesuwać, żeby po rozgrzaniu, jeszcze olej się zmieścił...
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
bubu srubu
Naciagacz Łańcucha
Posty: 240
Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
Województwo: małopolskie

Re: ls650 problem z wymianą tłoka

Post autor: bubu srubu »

dzięki za porady, stoczyłem tłok tak by dało się wbić do cylindra, resztę zrobię papierem ściernym, można zamknąć ;)
coś być musi do cholery za zakrętem ! O:-)
ODPOWIEDZ