LS 650-Regeneracja głowicy-czy to możliwe?

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
lazarus
Głaszczący Kanapę
Posty: 32
Rejestracja: pn, 24 lut 2020, 22:58
Województwo: podkarpackie

LS 650-Regeneracja głowicy-czy to możliwe?

Post autor: lazarus »

Witam,od niedawna jestem posiadaczem Ls'a 650,który normalnie odpalał i jeździł,jedyne co mnie drażniło,to stuki gdzieś w górze głowicy. Postanowiłem wyjąć silnik z ramy i zajrzeć pod pokrywę głowicy. Z góry zaznaczam,że jestem trochę laikiem,gdyż moją motocyklową przygodę zakończyłem ponad 20 lat temu na ETZ 250 i na silnikach z zaworami średnio się znam,mimo to widok,który ukazał się moim oczom był dość przerażający. (dołączam zdjęcia)Tutaj moje pytanie,czy jest jakaś możliwość regeneracji głowicy i pokrywy głowicy,bo wałek i dźwigienki raczej do wymiany, a może Wy mi coś doradzicie? Czekam na jakieś sugestie,ewentualnie może ktoś ma namiary na używane części,niedrogie ale takie abym chociaż swój pierwszy sezon przejeździł. Serdecznie pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
bogdi64
BS Brother
BS Brother
Posty: 1381
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Kiełczów

Re: LS 650-Regeneracja głowicy-czy to możliwe?

Post autor: bogdi64 »

niestety, dlatego to najdroższa część w LS i najczęściej powodem sprzedaży jest właśnie głowica, sam to odczułem
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach :)
A1 RH-
tel. 0603 765 563
lazarus
Głaszczący Kanapę
Posty: 32
Rejestracja: pn, 24 lut 2020, 22:58
Województwo: podkarpackie

Re: LS 650-Regeneracja głowicy-czy to możliwe?

Post autor: lazarus »