LS 650-numer VIN

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
lazarus
Głaszczący Kanapę
Posty: 32
Rejestracja: pn, 24 lut 2020, 22:58
Województwo: podkarpackie

LS 650-numer VIN

Post autor: lazarus »

Witam,wie ktoś może jak rozszyfrować numer VIN, mój ma 11 znaków,w sumie potrzebuję ustalić z jakiego kraju pochodzi Moto, chcę wyregulować gaźnik,a czytałem, że różne kraje miały inne ilości obrotów śrubki regulacji mieszkanki. Pozdrawiam.
sky02
Prawa Ręka Mechanika
Posty: 348
Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
Otrzymane Polubienia: 4

Re: LS 650-numer VIN

Post autor: sky02 »

Polecam lepszą metodę. Savage jest jednocylindrowy z jednym gaźnikiem. Przedzwoń sobie do jakiegoś lepszego zakładu LPG. Na 99% będą mieć szerokopasmową sondę lambda zakładaną na uchwyt do wydechu do strojenia instalacji. Potrzebujesz ja zapiąć na 10 min przy rozgrzanym silniku i ustawić mieszankę tak żeby na wolnych obrotach było AFR na poziomie 14 czyli lekko bogato. W ten sposób wyregulujesz sobie ją idealnie. Być może będą mieć nawet wersje nie podpinaną do komputera a mobilną z zegarem. Możesz wtedy uda ci się dogadać na wypożyczenie jej i zapiać ten zegar na trytkach do kierownicy. Wtedy sprawdzisz sobie czy masz dobrą dyszę główną (AFR przy full otwartej manetce na poziomie 12-12,5, najlepiej autostrada i 5 bieg). Oraz poziom na iglicy (afr przy przyspieszaniu na poziomie 12,5 "gorsze spalanie ale większy moment do 13,5 "lepsze spalanie"). Teoretyczne idealne afr to 14,7 ale w praktyce nigdy nie dopala się całkowicie wiec trzeba dać lekko bogato, maksymalny moment jest gdzieś w okolicach 12,5 zależy od silnika, na gaźniku i tak idealnie nie wyregulujesz)
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
bog54
Naciagacz Łańcucha
Posty: 186
Rejestracja: czw, 31 sty 2019, 15:58
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: kobyłka
Kontakt:

Re: LS 650-numer VIN

Post autor: bog54 »

Witam
Proponuje po rozgrzaniu silnika poobracać śrubką składu mieszanki tak aby silnik uzyskał najwyższe równe wolne obroty a potem ustawić właściwe wolne obroty
Po powrocie z trasy wyjmij świece i ocen jaki ma kolor czy jasny czy ciemny i jeśli potrzeba ustaw iglice . POZDRAWIAM
intruder vs 800 , R 1100rt
chętnie pomogę w pracach nad / lakier mechanika /
kontakt 503685105
sky02
Prawa Ręka Mechanika
Posty: 348
Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
Otrzymane Polubienia: 4

Re: LS 650-numer VIN

Post autor: sky02 »

Też dobra metoda jak ktoś ma dobre ucho, można sobie pomóc najpierw schodząc z regulacją wolnych obotów w dół do granicy kiedy silnik ledwo idzie, wtedy jest bardziej podatny na zmiany mieszanki i regulacja śrubką składu będzie bardziej widoczna. A potem oczywiście podnieść wolne obroty do książkowych. Tą metodą uzyska się jednak lekko zbyt bogatą mieszankę na wolne obroty lepiej delikatnie cofnąć śrubę. Zresztą ten zakres kiedy obroty wydawać się będą najwyższe będzie dość szeroki i najlepiej ustawić na początku tego zakresu.
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
ODPOWIEDZ