Vl 1500 problemy po deszczowe.

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
Gery73
Prawa Ręka Mechanika
Posty: 354
Rejestracja: pn, 14 cze 2010, 15:52
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Piaseczna Górka/Kielce

Vl 1500 problemy po deszczowe.

Post autor: Gery73 »

Witam

Koledzy, problem jest taki - wystartowałem vl-em normalnie, pojeździłem i złapała mnie ulewa. Po przejechaniu w deszczu 40 km Moto zaczęło schodzić z obrotów i gaslo, pod domem udało się go odpalić , ale tylko na chwilę. Teraz jest tak, rozrusznik nie kręci i po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa jedyne co słychać to klik od dekompresatorów. Rzucajcie proszę pomysły gdzie młotkiem przywalić zanim go na kawałki rozbebesze. Problem chyba raczej elektryczny.

Gery
Motur jest dla ludzi - tych którzy myślą.
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
bubu srubu
Naciagacz Łańcucha
Posty: 240
Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
Województwo: małopolskie

Re: Vl 1500 problemy po deszczowe.

Post autor: bubu srubu »

na poczatek postawilbym na dluzej na sloncu zeby odparowala woda jak gdzies zostala, wczesniej sciagnalbym kanape jak nie ma duzo roboty
coś być musi do cholery za zakrętem ! O:-)
tatar
Podpatrywacz
Posty: 6
Rejestracja: pt, 21 sie 2020, 19:57
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Vl 1500 problemy po deszczowe.

Post autor: tatar »

Pierwsze sprawdź bezpieczniki pod pokrywą wlewu oleju.
Kolejna rzecz to prawy przełącznik na kierownicy przy włączniku rozrusznika może być zawilgocony. Hej"
Gery73
Prawa Ręka Mechanika
Posty: 354
Rejestracja: pn, 14 cze 2010, 15:52
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Piaseczna Górka/Kielce

Re: Vl 1500 problemy po deszczowe.

Post autor: Gery73 »

Diagnoza wstępna, na przekaźniku głównym, po stronie od akumulatora napięcie jest, a na bezpieczniku głównym 30A zimno , bezpiecznik nie spalony a prądu ni ma. Wygląd na to że zdechł przekaźnik rozrusznika a od niego wychodzi także prąd na pompę paliwa. Beznadziejna ta instalacja w VL - u. Jak może rozwalić cewkę, a zabezpieczenie jest sprawne. Podejrzewam że jeszcze szlak mógł trafić pompę paliwa bo ta niczym nie jest zabezpieczona.
Motur jest dla ludzi - tych którzy myślą.
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
Gery73
Prawa Ręka Mechanika
Posty: 354
Rejestracja: pn, 14 cze 2010, 15:52
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Piaseczna Górka/Kielce

Re: Vl 1500 problemy po deszczowe.

Post autor: Gery73 »

Wyłącznik kill down działa bo po jego przełączeniu i naciśnięciu przełącznika rozrusznika elektromagnes załącza dekompresatory czyli prąd płynie a w trakcie przyciśnięcia przycisku rozrusznika , na zaciskach rozrusznika prąd wynosi 0.00000.
Motur jest dla ludzi - tych którzy myślą.
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
ODPOWIEDZ