Michelin Power Pure

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Amarek

Michelin Power Pure

Post autor: Amarek »

Ja dzisiaj zrobilem 50 km na nowych Michelin Power Pure tutaj link:
http://michelinpowerpure.com/en/

Generalnie po przesiadce z Michelin Pilot Power 2CT.

Duza roznica dla mnie. Lepszy feedback, porecznosc.
Wydaje mi sie ze moze to byc hit sezonu.

Musze je na torze przetestowac - generalnie plasuja sie pomiedzy pilot power 2ct a pilot power one czy jakos tak (podchodzace pod slicki).
Jak wiadomo pilot power 2ct wymiekal troche na torze.

Pozdrawiam :)
Hube

Re: Testy sportowych opon

Post autor: Hube »

Ehh, chyba jednak zostanę przy Michelin PP 2CT. Rzeczywiście na torze konkurencja wypada lepiej, ale przy moich umiejętnościach jazdy na torze i częstotliwości odwiedzania poznańskiego torowiska ten czynnik jest średnio istotny. Poza tym PP 2CT to naprawdę świetne opony, a i punktację na mokrym zyskały nie bez przyczyny. Sprawdzone na sporym odwijaniu na mokrym i wymuszonym awaryjnym hamowaniu także na mokrym. PP 2 CT to jak dla mnie na razie jedyny słuszny wybór.

Hube
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4259
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 9

Re: Testy sportowych opon

Post autor: Emil »

te nowe sa prawie 1kg lzejsze (2lbs), to tak jakby wymienic polowe felgi za pare groszy (felgi kute sa drozsze o powiedzmy 4tys a opony pewnie o jakies 300zl beda)

masa felgi/opony najwiecej wplywa na sterownosc/zwrotnosc (efekt zyroskopowy/masa nieresorowana) - znaczy ja nie mialem przyjemnosci na lzejszych felgach jezdzic ale opinie sa zgodne kazdego kto sprobowal - zadne wydechy, powercommandery, filtry - przede wszystkim kute felgi kupic :)

z drugiej strony pozostaje pytanie co z zywotnoscia? bo przyczepnosc 2CT byla zadowalajaca, za to juz 2CT strasznie szybko zuzywaly sie na bokach (na srodku super, 5tys km i zuzycie sladowe) - a te jak rozumiem sa ciensze (?)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto

Re: Michelin Power Pure

Post autor: AdamOSA »

Nie są cieńsze mają więcej Kevlar-u .
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
Amarek

Re: Michelin Power Pure

Post autor: Amarek »

No oby byly tak samo zywotne jak PP2ct bo co do jazdy w deszczu nie sadze zeby sie pogorszylo w porownaniu z nimi, raczej michelin trzyma standard.

Zdjecia w zalaczniku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
speed
Śmigający po niebiańskich trasach
Posty: 931
Rejestracja: śr, 31 sty 2007, 16:34
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydzia

Re: Michelin Power Pure

Post autor: speed »

OT;takie info jak o gumach mowa
warto jeszcze wypróbować nowe gumy Metzeler Sportec M5 Interact
5-stref o różnej sztywności nowość 1100-1150 pln za komplet to żadna krzywda,
prawdopodobnie niesamowita jazda :mrgreen:

www. TU i słuszna marka VIDEO
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Re: Michelin Power Pure

Post autor: figer »

Czyli widac, ze GSX-R 1000 K7/8 jest polecany dla tej opony :)
Ale chyba jednak bede sie sklanial do mniejszej masy Michelina
ObrazekObrazek
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Michelin Power Pure

Post autor: EvilD »

Sezon 09 przejezdzilem na Pilot Power One i moge powiedziec, ze sa mega ekstremalne. Wzorcowe dla naprawde wymiataczy, ja mimo jakiejstam praktyki nie jestem w stanie ich wykorzystac w 100%. Power Pure pewnie wiec sa zlotym srodkiem, tylko... cena. Ja za komplet Power One zaplacilem w sklepie 1900PLN (cale szczescie, nie ja placilem). Jesli Pure tez beda tak kurewsko drogie, to bedzie przeginka.

Ale poza tym, to prawie pewniak do opony roku.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Re: Michelin Power Pure

Post autor: figer »

na alledrogo 1099 za komplet. Jak zjade swoje PilotPowery to bede polowal na takie o profilu 55
ObrazekObrazek
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4259
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 9

Re: Michelin Power Pure

Post autor: Emil »

figer pisze:na alledrogo 1099 za komplet. Jak zjade swoje PilotPowery to bede polowal na takie o profilu 55
tylko 55, na 50tce motocykl nie skreca, nie wiem co to za wymysl zeby w litrach seryjnie dawac 50, ta krowa i tak jest malo manewrowa na seryjnym ustawieniu zawieszenia a jak do tego dojda jeszcze 50tki to tylko po prostych chyba jezdzic wypada
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Amarek

Re: Michelin Power Pure

Post autor: Amarek »

No proszę panstwa - w weekend zrobiłem na tych oponach z 500 km. Muszę powiedzieć że niesamowite wrażenia z jazdy.
Bawiłem się też trochę na jednym z lotnisk i pomimo pokryw snieżnych po bokach możnabylo poszaleć troszke :)

Potem powrót 100 km w ulewie - trzymały sie jakby były przylepione do jezdni.

100% polecam :) - jesli dla kogos Power One to przesada a jednak chce sportowo sie pobawic to napewno trafiony zakup.
Swietne wrazenia z jazdy "pseudo torowej" i swietne w deszczu tak jak na Michelin przystalo :)


Pozdrawiam
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5609
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 123
Otrzymane Polubienia: 15
Kontakt:

Re: Michelin Power Pure

Post autor: Dany »

Jeśli się nie mylę czytałem gdzieś że sliki są znacznie cięższe od " drogowych " opon, więc chyba kluczem do sukcesu nie jest masa opony...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4259
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 9

Re: Michelin Power Pure

Post autor: Emil »

Dany pisze:Jeśli się nie mylę czytałem gdzieś że sliki są znacznie cięższe od " drogowych " opon, więc chyba kluczem do sukcesu nie jest masa opony...
masa nie jest najistotniejsza, ale bardzo wazna moim zdaniem, dziwne to by bylo troche - daj konkretne przyklady
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5609
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 123
Otrzymane Polubienia: 15
Kontakt:

Re: Michelin Power Pure

Post autor: Dany »

Test opon sportowych w sierpniowym Motocyklu ...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
ODPOWIEDZ