Problemy z odpalaniem VS600 Intruder

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
lepton

Problemy z odpalaniem VS600 Intruder

Post autor: lepton »

Witam wszystkich forumowiczow. Dopiero co zarejestrowalem sie na forum. Intrudera 600 posiadam dopiero od miesiaca, wiec jestem zielony w tym temacie jak lisc albo puszka 7UP.

Przejechalem na motorku juz jakies z 500 km (2 dluzsze trasy). Podczas jazdy silnik chodzi jak zloto. Jednak mam bardzo duze problemy z jegp odpalaniem.

1. Wyciagniecie ssania nie powoduje zadnej roznicy
2. Po odpaleniu ( z reguly za jakims 2 razem) silnik chodzi przez jakies 5 sekund po czym gasnie. Nastepnie trudno juz go ponownie zmusic do zaskoczenia (srednio po 20 probach da sie go uruchomic)
3. Jak juz odpali to nie reaguje na dodanie gazu tak jakby nie mial mocy - nie dodaje wiec za duzo zeby nie zalac gaznika.
4. Dopoki sie nie nagrzeje przez jakies 5 minut przerywa i nierowno pracuje
5. Dobiegaja mnie dziwne odglosy ze strony baku - tak jakby co jakies 15 sekund moze 30 lapczywie lapal powietrze/benzyne? Nie wiem w sumie skad dochodza.. czasami wydaje mi sie powietrze chce wchodzic do baku przez korek tak jakby sie wytwarzalo w baku podcisnienie.
6. Na rozgrzanym silniku pracuje bardzo ladnie - na jalowym biegu tez. Wszystkie odglosy z baku cichna.

Czy ktos moze wie gdzie moze tkwic problem? Jutro dobiore sie do swiec, bo mialem do tej pory problem z dostepem do nich.. strasznie gleboko tkwia. Z innymi rzeczami bedzie problem bo jeszcze nie poznalem dobrze motocykla.

Za wszelakie porady z gory dziekuje i pozdrawiam
Lepton
KrzYsiO
The Real One
The Real One
Posty: 376
Rejestracja: pn, 26 gru 2005, 15:11
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: KrzYsiO »

witaj.
powinienes chyba najpierw zawitac do dzialu przywitan.

wracajac do tematu to jednen z moich motocykli mial taki sam problem.odpalanie wygladalo identycznie.u mnie okazalo sie ze nie dziala ssanie.mechanizm linki niby dzialal ale w samym gazniku przeslony sie odpiely.nie znam intrudera gaznikow ale sprawdz jak wyglada linka od ssania i czy nie wypiela sie przy gaznikach i same gazniki.
CB400F ,CB1 ,XV500 ,CB750C ,GSF1200S ,X11 ,VT1100 ,x11,R1100s,V-raptor-serce suzuki
http://www.bikepics.com/members/krzysiofm/
jaca

Post autor: jaca »

witaj,
w pierwszej kolejności polecam "zasady forum" :!: :!:

pozdro,
jaca
lepton

Post autor: lepton »

Dzieki wielkie za pomoc.

Skorzystalem juz z propozycji i sie przywitalem w odpowiednim dziale.
Zapoznalem sie tez z regulaminem :lol:

PS. To jutrzejszy poranek sie zacznie od dlubania przy motorze :)

Acha.. jesli ktos by potrzebowal to posiadam w PDFach instrukcje do intrudera 700/800 (wersja po ang.)

Hej
ByQ
BS Brother
BS Brother
Posty: 1568
Rejestracja: sob, 26 mar 2005, 20:20
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: ByQ »

Wprawdzie nie mam takich problemow z moim Intruzem, ale:
1. Skontroluj ssanie, taki jak radzil KrzYsiO. To NIEMOZLIWE, zeby moto nie reagowalo na ssanie. W Intruzie trzeba je wyciagnac, i obrucic w celu zablokowania w strone PRZECIWNA do kierunku ruchu wskazowek zegara.
2. Nie spotkalem sie tez z "dziwnymi odglosami z baku", poniewaz jesli jest jakis problem z pobraniem paliwa (np. zapomnisz zatankowac :wink: ) to przede wszystkim halasuje pompa paliwa-wydaje charakterystyczne brzeczenie, doskonale slyszalne.Ale zawsze warto sprawdzic droznosc przewodow i samego zaworka. Zostawiasz go w poz "ON"? bo moze gazniki Ci zasychaja?
3. Sprawdz, czy dobrze siedza fajki, a swiece sa czyste i odpowiednie do Intruza.
No i na poczatek tyle. Powodzenia :!:
...trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

... nie ma juz nic ...
http://bikepics.com/members/byq/

Znajdziesz mnie rowniez na: http://www.nano-reef.pl/index.php
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

1) spierniczone ssanie (ASO)
2), jeśli gaźniki to możliwe, że rozregulowane ( na zimnym jak dodasz gazu to zgaśnie?), Zbyt bogata mieszanka
3) dziwne odgłosy z baku ? Sprawdź czy wszystkie przewody z baku do kranika idą dobrze ( niepozaginane itp.), identyczny problem, kiedy jeden przewód mi spadł, ten odpowiedzialny z odpowietrzenie przy kraniku.
mirek

Post autor: mirek »

czesc w mojej vs 600 jest podobnie z uruchomieniem zimnego silnika ale odpala za 4 5 razem przy zimnym silniku bo przy ciepłym ok.podejrzewam że ssanie nie otwiera mi sie do końca bo przy otwarciu do połowy silnik reaguje tak jakby wogule nie było właczone spróbuj przy rozruchu pociagnac dzwignie ssania na maxa i jeszcze pociagnac linke z pancerzem z drugiego cylindra jest dluga bo z pierwszego sie nie da moze silnik zaskoczy
lepton

Dzieki wszystkim za pomoc

Post autor: lepton »

Sorki ze odpowiadam tak pozno.. na 2 miechy mnie od neta odlaczyli. Z motorem juz spox. Zrobilem tak jak mowil mirek. Nie wskakiwalo ssanie do konca i stad byl problem. Teraz jest git, tylko ciezko zablokowac dzwignie ssania zeby sie nie chowalo. Trzeba albo wlozyc monete albo starac sie przekrecic w bok na maxa.. za ktoryms razem sie zwykle udaje.

dzieki koledzy za pomoc.;
ByQ
BS Brother
BS Brother
Posty: 1568
Rejestracja: sob, 26 mar 2005, 20:20
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: ByQ »

A przekrecasz ja, tak jak Ci pisalem , w strone PRZECIWNA do ruchu wskazowek zegara? U mnie tylko tak sie da ja zablokowc
...trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

... nie ma juz nic ...
http://bikepics.com/members/byq/

Znajdziesz mnie rowniez na: http://www.nano-reef.pl/index.php
lepton

Post autor: lepton »

Przekrecam w lewo, ale przekrecaniem tego nazwac nie moge, po prostu tak jakby zaklinowuje ja jakos ze nie cofa sie z powrotem do srodka. Ale zdecydowanie nie jest to przekrecanie.. Najwazniejdze jednak ze jakos to dziala wiec sie zbytnio nie martwie:)
ODPOWIEDZ