Suzuki TL 1000 S/R

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

zdławienie jest modułowe, ale co ono dokładnie robi i na czym polega, to ja nie wiem
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
mungo

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: mungo »

no chłopaki aż nie mogę uwierzyć, że Wasze TL'e tak mało palą. Moja SV, gdzie silnik jest ten sam mniej niż 8 litrów nie wsunie, a we dwójkę i ponad 2 paczki to spokojnie 11-12 litrów
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: figer »

mungo pisze:no chłopaki aż nie mogę uwierzyć, że Wasze TL'e tak mało palą. Moja SV, gdzie silnik jest ten sam mniej niż 8 litrów nie wsunie, a we dwójkę i ponad 2 paczki to spokojnie 11-12 litrów
Normalne, ze maly silnik pod duzym obciazeniem lyka wiecej niz duzy przy takim samym obciazeniu. Zapomniales jeszcze napisac, o pluciu olejem do odmy.
ObrazekObrazek
mungo

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: mungo »

figer pisze:
mungo pisze:no chłopaki aż nie mogę uwierzyć, że Wasze TL'e tak mało palą. Moja SV, gdzie silnik jest ten sam mniej niż 8 litrów nie wsunie, a we dwójkę i ponad 2 paczki to spokojnie 11-12 litrów
Normalne, ze maly silnik pod duzym obciazeniem lyka wiecej niz duzy przy takim samym obciazeniu. Zapomniales jeszcze napisac, o pluciu olejem do odmy.
silnik w TL'u i SV jest ten sam
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

po dzisiejszym tankowaniu (14,6L) spalanie wyszło 8,9 w mieście
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: figer »

mungo pisze:silnik w TL'u i SV jest ten sam
Fakt, niedoczytalem ze piszesz o litrze - sorry
ObrazekObrazek
RaaF
BS Brother
BS Brother
Posty: 324
Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Choceń

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: RaaF »

najwięcej zalezy od stylu jazdy, ja poniżej 7 L zszedłem jak jechałem z plecakiem i nie przekraczałęm 140, normalnie 7,6-8 L, Herbatnik i Mar maja bardzo podobne wyniki ale mogę sie pochwalić równiez zużyciem na poziomie 12 L :wink:
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV), GSX-S1000 M4 (YSF)
Mar
BS Brother
BS Brother
Posty: 1879
Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Mar »

RaaF pisze:najwięcej zalezy od stylu jazdy, ja poniżej 7 L zszedłem jak jechałem z plecakiem i nie przekraczałęm 140, normalnie 7,6-8 L, Herbatnik i Mar maja bardzo podobne wyniki ale mogę sie pochwalić równiez zużyciem na poziomie 12 L :wink:

Zgadzam sie z szanownym przedmowca :) minimalne spalanie jakie uzyskalem to 5,3 litra, o maksymalnym nawet nie chce sie wypowadac, ze strachu nie liczylem, ale po okolo 150 km juz sie rezerwa palila....
Adam

Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
zibi

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: zibi »

U mnie minimalnie 4.5L/100 jak wracalismy z Kamienczyka w zeszlym roku.
W tym roku na trasie do Borska srednio SV wypila 5.0L/100 (mam na to swiadkow wspołtankowaczy ;) )

Wiecej niz 7L/100 jeszcze nie wypila ale rzadko wskazowka obrotomierza widzi czerwone pole.

Pozdro
Zibi
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: cziton »

Potwierdzam.

W dwie osoby przy jezdzie statecznej spalanie 5,4L
W nudne dni po sprawdzaniu obwodnicy trojmiejskiej rezerwa zapala sie po 150 przejechanych kilometrach.


Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

Zmienialiście w swoich TL amortyzator skrętu? Uważacie, że potrzeba go wymienić na akcesoryjny, czy seryjny zupełnie wystarczy? (Zaznaczam, że nie mówię jeździe torowej, tylko codziennej i trasy)
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
ŁukaszTLR

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: ŁukaszTLR »

Rostwór pisze:Zmienialiście w swoich TL amortyzator skrętu? Uważacie, że potrzeba go wymienić na akcesoryjny, czy seryjny zupełnie wystarczy? (Zaznaczam, że nie mówię jeździe torowej, tylko codziennej i trasy)
Ja mam oryginał i w zupełności wystarcza, żadnego shimmy nie mam, jedynie można by pomyśleć nad wymianą oleju w amorku
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

Mi popłynął amorek i pewnie będę musiał go wymienić, natomiast nigdy shimmy nie miałem. Dlatego sie zastanawiałem, czy powinienem zainwestować w coś konkretnego :)
dzięki
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
pgsxr

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: pgsxr »

heh - to coś co telepie się przy kierownicy jeszcze nie miało okazji u mnie zadziałać (na szczęście albo tak wypasiony kierowca ze mnie ( w co niestety nie należy wierzyć) alo po prostu moto tego nie potrzebuje przy średnio normalnej jeździe, tzn takiej nie zawierającej w sobie jazdy na jednym kole ani tarcia łokciami o asfalt) ja kulam się do krawężnika do krawężnika w zależności gdzie koleiny poniosą, troszeczkę potarłem kolanami i podnóżkami a asfalt na torze kartingowym raz jeden pojeździłem po torze w P-niu i ani razu nie zaznałem shimy.

P.S. a może jak pisali gdzieś, że amortyzator skrętu to kac po S-ce, wg. mnie lepiej zainwestować w gutt opony i ustawić zawieszenie (miałem to szczęscie, że na ostanich Grandysach w ubiegłym roku gość z Hyper Pro dał się skusić i podregulował mi przód i tył. Po kilkunastu okrążeniach miałem wrażenie że moto zachowuje się jakoś takoś cuś nie tak, tzn. pływało, galopowało na nierównościach - po ustawieniu przez niego zawieszenie - jak ręką odjął - zupełnie inna jazda (nadmieńmy dla porównania że okrążenia były w powalajacym tempie 2.03) z uwag tylko taka, że komfotr jazdy po naszych drogach jednak ucierpiał na tym.
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

P.S. a może jak pisali gdzieś, że amortyzator skrętu to kac po S-ce
GGRRRRR!!! ja Ci dam kaca :angry_smile:
Coś czuję się osamotniony wśród waszych eRek :)
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
ODPOWIEDZ