GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Niunius

GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego

Post autor: Niunius »

Powitać
Szukałem w archiwum ale nie znalazłem.
Mam mały problem.Wymieniałem w GSXR 1000 K1 płyn chłodzący.Zrzuciłem cały.Potem zalałem świeżym i..
Po odpaleniu cały czas świeci się "FI".Co zrobiłem nie tak?Chłodnica pełna w zbiorniczku wyrównującym poziom ok.
Przed wymianą wszystko było ok.
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto

Re: Wymiana płynu chłodzącego GSXR1000K1i problem

Post autor: AdamOSA »

Przypomnij sobie , co robiłeś i jaką wtyczkę od elektryki świadomie lub nie świadomie mogłeś zdjąc .
Układ chłodzenia nie ma bezpośredniego powiązania z FI System .
Coś jeszcze robiłeś ? Zdejmowałeś bak , airbox ....?

Jeżeli nie dojdziesz pisz na GG 5838089

OSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
Kronos

Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego

Post autor: Kronos »

Jeżeli układ zasilania chwycił błąd "sporadyczny" sugeruję rozłączenie akumulatora w kolejności minus => plus, zwarcie z sobą klem na około 10 s i podłączenie go w kolejności plus => minus.
Jak napisał przedmówca wymiana samego płynu nie może być przyczyna problemu. Jeśli o2o chodzi normalnie, proponuje powyższą procedurę co spowoduje wykasowanie "błędu sporadycznego" jeśli to takowy jest.
Niunius

Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego

Post autor: Niunius »

Mimo że tak długo po czasie.Ale dzięki Kronos to pomogło :)
CyberScyzor
BS Brother
BS Brother
Posty: 2146
Rejestracja: wt, 20 cze 2006, 23:36
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Radzymin/Kielce/Warszawa
Kontakt:

Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego

Post autor: CyberScyzor »

lol... piec lat naprawiales? :)
CyberScyzor
Bestia - Black Angel
Hayabusa L0 + Yoshimura Carbon R77
Motto: "Nie lubię peletonów..."
Zuzia -> pojechała...
tel.606 998 255

Wyprawy motocyklowe opisane
Krach Systemu - Media, Trendy, Strategia
WolfRaider
BS Brother
BS Brother
Posty: 462
Rejestracja: śr, 22 sie 2007, 19:49
Województwo: mazowieckie
Kontakt:

Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego

Post autor: WolfRaider »

Może 10s było za mało i trzeba było na dłużej zewrzeć... :lol:

A tak na poważnie.
Gdy w moim GSF pojawił się błąd (na skuter ingerencji alarmu) to mroowa pokazał mi taki sposób (piszę z pamięci, więc mogę coś pokręcić):
- wyłączony zapłon
- trzymać razem wciśnięte przez 10s ADJ i SEL
- nie puszczając włączyć zapłon
- trzymać kolejne 10s
- i teraz samo chyba zniknęło, albo znów trzeba było wyłączyć zapłon i puścić, jakoś tak...

A propos działań alarmów. Pytam dla Wąskiego, bo mu alarm się popsuł i moto w ogóle nie odpala (nawet pompa paliwa się nie załącza). Gdzie zwykle jest wpięty alarm? Gdzie szukać tego fizycznie na moto by wypiąć zwalone urządzenie?
GS500E `93 - fajne było moto, ale już nie ma
GSF 1250SA K7
Niunius

Re: GSX-R 1000K1 - "FI" po wymianie płynu chłodzącego

Post autor: Niunius »

Nie zajęło mi to 5 lat :)

Po prostu przeglądałem forum i widzę że nie odpisałem co pomogło rozwiązać problem. Jest to cenna informacja jeżeli ktoś napotka taki problem gdzie rozwiązanie jest takie proste a właściciel rwie ostatnie włosy z głowy że jego pupilek nie działa ;)
ODPOWIEDZ