PC3

Dział dla Braci z województwa pomorskiego. Możecie tutaj zamieszczać info tj. imprezki regionalne, adresy lokali i serwisów etc. w Waszym województwie.

Moderator: motorynka

Dz1kson

PC3

Post autor: Dz1kson »

Witam
Od niedawna posiadam B-Kinga.Chciałem zapytac prosic o porade jak to by sie miało z Power Commanderem 3 w tej jednostce.Jaki zakupic i czy woigóle kupowac.Może inne propozycje do zwiekszenia momentu.Pozdrawiam i z gory wielkie dzieki za info
GraDzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 1790
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
Otrzymane Polubienia: 1

Re: PC3

Post autor: GraDzik »

Czołem Dz1kson. Nie zdążyłem się przywitać w przywitalni, więc witam tutaj.
Jesteś niesamowity gość. W pierwszym sezonie kupiłeś B-Kinga, w drugim Ci już nie wystarcza i chcesz zwiększać moment.
Jesteś dorosły i zrobisz jak zechcesz, ja jednak radzę zwolnić nieco.

3maj się.
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
Dz1kson

Re: PC3

Post autor: Dz1kson »

PiotrekG pisze:Jesteś niesamowity gość. W pierwszym sezonie kupiłeś B-Kinga, w drugim Ci już nie wystarcza i chcesz zwiększać moment.


Nikt nie pisał ze mocy brak :D
Hube

Re: PC3

Post autor: Hube »

Dz1kson pisze:Nikt nie pisał ze mocy brak
To po co Ci PC3? Jeżdżę moto ze zblizonymi parametrami i twierdzę, że wszystkiego jest tam pod dostatkiem wiec jesli kupisz to bardziej po to, by podniesc ego niz stwierdzic: wow, teraz to dopiero jest mocna jazda... Ale co ja tam wiem, ja lajtowo latam. :)

Hube
Pit

Re: PC3

Post autor: Pit »

Hube pisze: Jeżdżę moto ze zblizonymi parametrami i twierdzę, że wszystkiego jest tam pod dostatkiem...
No nie badz taki skromny Hube :wink: Hayka 194KM, B-King 'tylko' 164KM, moment: Hayka 155Nm, B-King 'tylko' 127Nm, no i 1/4 mili zrobisz w 10.2sek, a B-King 'tylko' w 10.4sek... No wiec jest chyba jasne ze czweos brakuje :mrgreen:

Dzikson, pytasz czy w ogole kupowac. No wiec nie kupuj, momentu masz do cholery, co powinienes zauwazyc po tempie zuzycia lancucha/zebatek i tylnej opony. Jak brakuje Ci momentu (czyli przyspieszenia?) to wrzuc sobie wieksza zebatke z tylu. Bardzo proste i tanie rozwiazanie :wink: I Hube tak latwo Ci nie odejdzie na swiatlach :mrgreen:
Dz1kson

Re: PC3

Post autor: Dz1kson »

Hube pisze:Hayka 194KM, B-King 'tylko' 164KM, moment: Hayka 155Nm, B-King 'tylko' 127Nm

B-king 185 i moment 145 ;]

A co do zmiany zebatki jestes w stanie cos polecic?? moze faktycznie przydalo by sie cos innego zalozyc jesli taniej i prosciej
Hube

Re: PC3

Post autor: Hube »

A wszystko to i tak ściema, bo najistotniejszym czynnikiem przy odejściu na światłach jest technika ruszania i umiejętności kierowcy... Więc radzę nie szukać dziury w całym i najpierw wykorzystać możliwości sprzęta na 100% na oryginalnych podzespołach, a wówczas gdy uznasz, że i tak masz cienkie moto (???) szukać pomocy w zmianie zębatki, PC3, kuracji odchudzającej moto (i kierowcę???) itepe.

Powodzenia
Hube
Pit

Re: PC3

Post autor: Pit »

Dz1kson pisze:B-king 185 i moment 145 ;] A co do zmiany zebatki jestes w stanie cos polecic?? moze faktycznie przydalo by sie cos innego zalozyc jesli taniej i prosciej
Nie wiem skad pochodza twoje dane co do mocy i momentu. Te ktore podalem za http://www.motorcyclenews.com. Masz tam dane techniczne i oceny praktycznie kazdego modelu, wiec IMHO 164KM i 127Nm to raczej wlasciwe osiagi B-Kinga. W kwestii zebatek: skoro naprawde 'czegos' Ci brakuje to w trakcie zblizajacej sie wymiany napedu popros o wstawienie z tylu zebatki wiekszej o 2 zeby, i tyle :wink: Ale moje osobiste zdanie wyrazil juz Hube powyzej.
rookie

Re: PC3

Post autor: rookie »

Pit pisze:
Dz1kson pisze:B-king 185 i moment 145 ;] A co do zmiany zebatki jestes w stanie cos polecic?? moze faktycznie przydalo by sie cos innego zalozyc jesli taniej i prosciej
Nie wiem skad pochodza twoje dane co do mocy i momentu. Te ktore podalem za http://www.motorcyclenews.com. Masz tam dane techniczne i oceny praktycznie kazdego modelu, wiec IMHO 164KM i 127Nm to raczej wlasciwe osiagi B-Kinga.

Suzuki na np. polskiej stronie podaje takie wartości jak napisał Dz1kson.
skaua

Re: PC3

Post autor: skaua »

oni podają na silniku, PIT pewnie na kole - może stąd róznice??
Pit

Re: PC3

Post autor: Pit »

skaua pisze:oni podają na silniku, PIT pewnie na kole - może stąd róznice??
Masz racje Skaua :wink: Podalem realne dane o zmierzonej mocy na kole a nie marketingowe bzdety o 'teoretycznej' mocy na skrzyni: no wiec ostatecznie Hayka na kole 172KM, B-King 165KM, moment Hayka 139Nm, B-King 131Nm. Ale jakie to ma tak naprawde znaczenie?
jurand
BS Brother
BS Brother
Posty: 433
Rejestracja: śr, 12 wrz 2007, 21:06
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: PC3

Post autor: jurand »

Pit pisze:
skaua pisze:i: no wiec ostatecznie Hayka na kole 172KM, B-King 165KM, moment Hayka 139Nm, B-King 131Nm. Ale jakie to ma tak naprawde znaczenie?
zgadzam się w 100% z Pitem
i wstawianie PC przy jeździe po ulicy nie ma sensu i według mnie nie odczujesz różnicy ,chyba że mierzysz czas od świateł do świateł i o 0,5sek będzie lepiej,i jeszcze jedno PC to dopiero początek zmian potem hamownia ustawienia odpowiednich map zapłonu,ale jak chcesz spróbować są takie rzeczy jak eliminator opóźnienia zapłonu i jest to wydatek około 300,400 złociszy bedziesz miał pewnie taką zmiane jak przy PC tylko nie wiem czy do BK są robione.(jeżeli coś bym wstawił do mojej hajki to Quickshifter,pasażer nie będzie Cie pukał kaskiem coś tak jak byś jeździł automatem z dużą ilością kucy)
cz350,jawa350, cz350 długo nic i GSX 750F,GSXR600 K7
hayabusa 1300 K7
jurand7@zipnet.com.pl
509864499 /B Rh+
Vais

Re: PC3

Post autor: Vais »

jurand pisze:ale jak chcesz spróbować są takie rzeczy jak eliminator opóźnienia zapłonu i jest to wydatek około 300,400 złociszy bedziesz miał pewnie taką zmiane jak przy PC tylko nie wiem czy do BK są robione.
w BK to ten sam silnik powinno pasic i nie kosztuje dużo
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=777174247
Ostatnio zmieniony śr, 11 lis 2009, 20:56 przez Vais, łącznie zmieniany 1 raz.
Waldex
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1811
Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 6

Re: PC3

Post autor: Waldex »

marekvais pisze:
jurand pisze:ale jak chcesz spróbować są takie rzeczy jak eliminator opóźnienia zapłonu i jest to wydatek około 300,400 złociszy bedziesz miał pewnie taką zmiane jak przy PC tylko nie wiem czy do BK są robione.
w BK to ten sam silnik powinno pasic i nie kosztuje duzo
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=777174247
Pasuje do V2 i do R4? Te silniki kręcą się do o niebo różnych obrotów, gdzie indziej mają moment max. Ciężko mi uwierzyć, że do obydwu pasuje...
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Vais

Re: PC3

Post autor: Vais »

Waldex pisze:Pasuje do V2 i do R4? Te silniki kręcą się do o niebo różnych obrotów, gdzie indziej mają moment max. Ciężko mi uwierzyć, że do obydwu pasuje...

Przetestowane w Hajce i pracuje bez zarzutów

a tu link jak zamontować
http://www.wardsweb.org/busa/hayabusa_mods_tre.html


obydwa linki znalazłem na forum Hayabusy
ODPOWIEDZ