D209 vs D211

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
pgsxr

D209 vs D211

Post autor: pgsxr »

a korzystając z okazji oponowego tematu czy możecie powiedzieć - polecić wybór międz Dunlopem D209 i D211 ? Wiadomo że są to opony "torowe z homologacją drogową" ale czy jest powód żeby kupić D211 zamiast D209 ?
jurand
BS Brother
BS Brother
Posty: 433
Rejestracja: śr, 12 wrz 2007, 21:06
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Michelin Power Pure

Post autor: jurand »

do hayki zakładam moje zużyte z toru 209 i jestem zadowolony nie jeździłem po ulicy na 211,ale bardzo wątpie
,żeby można by było odczuć nawet najmniejszą róznice.
cz350,jawa350, cz350 długo nic i GSX 750F,GSXR600 K7
hayabusa 1300 K7
jurand7@zipnet.com.pl
509864499 /B Rh+
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4259
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 9

Re: D209 vs D211

Post autor: Emil »

pisac w temacie i na temat :angry_smile:
wydzielam nowy

nie jezdzilem 211 ale 209 na ulice i tor jestem zachwycony, szczegolnie te nowe, mieszanka "E" (przyczepnosc jak stare tylko srodek dluzej zyje)

za to na oko 211 maja strasznei plytki bieznik, wyglada to dla mnie jak torowe BT, nie wyglada to dobrze na ulice (na tor sie wszyscy zachwycaja, ocenia chlopaki w tym roku bo sa w pakiecie podobno /w zeszlym roku tez mialy byc :mrgreen: ;) / )
na uzytek uliczno-torowy stawiam na 209
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
pgsxr

Re: D209 vs D211

Post autor: pgsxr »

dziękuję - o to chodziło, póki co 209 pozostają.
A proszę powiedzcie mi jakie ciśnienie aplikujecie na torze na przód i na tył ? Czy watości te zmieniają się jakoś znacznie dla motocykli różnych klas np. 600 750 i 1000 ?

P.S.
Jeszcze prosze o oponię czy cena 540,00 za 19050ZR17 - jest dobra ? Oczywiście oponki nufki.
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4259
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 9

Re: D209 vs D211

Post autor: Emil »

pgsxr pisze:dziękuję - o to chodziło, póki co 209 pozostają.
A proszę powiedzcie mi jakie ciśnienie aplikujecie na torze na przód i na tył ? Czy watości te zmieniają się jakoś znacznie dla motocykli różnych klas np. 600 750 i 1000 ?

P.S.
Jeszcze prosze o oponię czy cena 540,00 za 19050ZR17 - jest dobra ? Oczywiście oponki nufki.
dobra cena to taka jaka klient chce zaplacic :lol:

cisnienie zalezy od motocykla (amatorsko to raczej model/rocznik niz pojemnosc), temperatury, wilgotnosci, preferencji kierowcy, ustawienia zawieszenia, toru na ktorym jedziesz, modelu opony, skladu mieszanki,...

ogolnie im szybciej zap* tym wygodniej nizsze cisnienie; zawieszenie i cisnienie powinno byc tak ustawione aby opona zuzywala sie rowno i byla gladka (jak bedziesz mial mozliwosc porownaj sobie opony po przejezdzie czolowki MMP i amatorow np. z pucharow, roznica jest kolosalna) - do tego oczywscie dochodzi plynna praca gazem

209 lubia niskie cisnienie, producent zalecal nawet 1.3-1.6bara, osobiscie testowalem 1.8-2.2 na cieplo, czyli okolo 0.2 mniej na zimno, przod troche (0.05-0.1) mniejsze cisnienie niz tyl
im bardziej mokro i zimno tym wyzsze cisnienie, sesja rozgrzewkowa na wyzszym cisnieniu niz jazdy kolejne

musisz jednak sam dobrac sobie ustawienia cisnienia i zawieszenia a to bardzo trudny i dlugotrwaly proces :/

a co do samej opony to http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 27#p119527
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
ODPOWIEDZ