GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

opi

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: opi »

starych swiec to byla kawa z mlekiem myslalem ze chodzi o to co teraz sa na wszystkich 4 garach byla kawa z mlekiem te akcje zaczely sie po postoju moto
smyndrok

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: smyndrok »

hmmm, napisałeś,że motór stał rok czasu... wiesz jak tyle samo paliwo leżało w baku to się po prostu "zepsuło". paliwo robi się takie żółte i mętne, nie daje tyle mocy bądź wcale. paprochy które się wytrąciły z niego mogły przytkac to i owo
SUZINAS
Śmigający po niebiańskich trasach
Posty: 528
Rejestracja: ndz, 2 kwie 2006, 18:46
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Augsburg/Gliwice

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: SUZINAS »

Po roku, dwóch czy trzech to sie nic z paliwem nie dzieje straszliwego. Syf miałeś bo sie nazbierał przez lata. Jak bak rdzewieje to trzeba go oczyścić i najlepiej pomalować specjalna farba. Sa takie zestawy do czyszczenia i malowania wnętrza baku. Temat był juz chyba gdzieś na 4um wałkowany.

Jak diagnostyka? Przy zdejmowaniu fajki, trzeba w nią włożyć jakąś inną świecę i przyłożyć do masy, gdyż możesz mieć cewki działające na parę świec.

Zmierzyć jeszcze ciśnienie sprężnia można.

PzdR!
+48604276100 +491729778995 http://www.bikepics.com/members/suzinas/
GSX1100g -> GTS1000 -> GSX1400K2 -> SV1000SK3 -> GSX-R1000K4 -> GSX-R1000K6
GMINA
opi

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: opi »

To tak miales dzis troche luzi to sie za to zabralem a wiec stare swiece posiadam nigdy nie wyrzucam ich kolor kawa z mlekiem czyli ok nowe swiece ich stan to 2 ok 2 lekko okopcone cisnienie na cylindrach wrecz zaje.... stopien fabryczny zdjolem bak wlalem swieze paliwo ze strzykawki do przewodow od gaznika byl problem z odpaleniem wiec posluzylem sie samostartem silnik zaczol gadac co prawda dalej puka ale do czasu gdy psikne samotartem wtedy jest cisza dopuki go nie wypali jest ok mozliwe ze wlasnie to takie stukanie to poprostu efekt pracuy na 3 cylindrach bo majac paliwo w strzykawkach odkrecajac do 6-7 tys obrot.moto chodzi rowno i plynnie ladnie sie wkreca i niwe stuka to wina mogla lezec po stronie zasyfialego paliwa z rdza? Plukalem dzis zbiornik w wannie i pozostafilem w garazu do wyschniecia wsypalem garsc nakretek i trzaslem nim ja czubek pomoglo bo jest syfu mniej ale przydalby sie jakis odrdzewiacz w miare tani i latwo dostepny (nie mam za wiele sklepow w miescie gdzie moglbym takie cos dostac) a co do pytania suzinas sciaglem fajke jedna po drugiej i problem lezy na 2-3 cylindrze cuiezko okreslic bo roznie. paliwozlapie
opi

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: opi »

Nawet na starych swiecach zlapalo normalnie bez problemu od strzala
To teraz pytanie czy taka praca silnika i stuki moga byc spowodowane syfem w paliwie i teraz znow gaznikach?
P.s sorry za double post i bledy ale fon mial limit znakow i t9 wpisuje czasami bzdury
AVAIO
BS Brother
BS Brother
Posty: 737
Rejestracja: pn, 22 gru 2008, 21:56
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: AVAIO »

Vais pisze:ja obstawiam panewkę.

Jeśli stuka to lipa i moim zdaniem zabieraj sprzęt do doktora bo to panewka.
Popylacz torowy Daytona 675
Gsxr 600 K8- U Kossy w posiadaniu.
Gsxf 600 '99- sprzedany
tel. 509536349
0Rh+
opi

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: opi »

AVAIO pisze:
Vais pisze:ja obstawiam panewkę.

Jeśli stuka to lipa i moim zdaniem zabieraj sprzęt do doktora bo to panewka.
Z tego co mi wiadomo stuki panewki pochodza z dolu. A nie z gory i wzrastaja wraz z obrotami a tu takiego czegos nie ma stukow brak na wyzszych obrotach. Chyba ze sie myle... to poprawcie;)
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6414
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 15
Otrzymane Polubienia: 18

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: KROPEK »

Otworzyć gaźniory na 2 i 3 cylindrze i zobaczyć stan komory (brud, stan paliwa)
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
AVAIO
BS Brother
BS Brother
Posty: 737
Rejestracja: pn, 22 gru 2008, 21:56
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: AVAIO »

opi pisze:
AVAIO pisze:
Vais pisze:ja obstawiam panewkę.

Jeśli stuka to lipa i moim zdaniem zabieraj sprzęt do doktora bo to panewka.
Z tego co mi wiadomo stuki panewki pochodza z dolu. A nie z gory i wzrastaja wraz z obrotami a tu takiego czegos nie ma stukow brak na wyzszych obrotach. Chyba ze sie myle... to poprawcie;)
Kolega miał tak samo ale mogę się mylić. Sprawa wymaga fachowej ręki a nie tylko bladego pojęcia o mechanice. Diagnoza w nawet najleprzym warsztacie to grosze w poròwnaniu do kosztòw napraw a jak wiadomo co dolega to decyzja należy do nas gdzie będziemy się leczyć i jakich lekarstw użyjemy.
Popylacz torowy Daytona 675
Gsxr 600 K8- U Kossy w posiadaniu.
Gsxf 600 '99- sprzedany
tel. 509536349
0Rh+
opi

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: opi »

wole wpierw jednak samemu posprawdzac by zaoszczedzic ewentualne pieniadze na naprawe :)
ale tez no moto ma 50 tys przebiegu to panewki by juz siadly nie sadze tymbardziej ze jak do tej pory jezdzil normalnie i po postoju tak ma-.- i to mnie niepokoi :)
opi

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: opi »

Dobra sprawa ma sie tak wal obraca normalnie na luzie wiec panewki sa ok. Wal nie ma luzu gora dol i na boki. Zdjolem glowice i zawory sa cacy tloki nie maja luzu napinacz dociagniety i zabezpieczony. Gazniki zdemontowane wyczyszczone i ustawione kazdy gaznik zsynchronizowany na0.2. Mm swiece wporzadku czarny nalot byl spowodowany za boga mieszanka i jakis kretyn pod moja nie obecnosc zatankowal paliwo z olejem do 2t. Ale wlane swieze przewody ok luz zaworowy ustawiony byl prawidlowo. W fabryce czyli 0.18mm zawory ssace 0.25mm zawory wydechowe wiec to jest wartosc zgodna z serwisowka. A metaliczny dzwiek powstawal przy zapaleniu mieszanki zbyt bogatej w cylindrze jutro zajme sie rozpalaniem bo musze aku naladowac
p.s tak mysle nad tymi stukami czy to czasem nie sprzeglo bo jak chcialem wtedy ruszyc nim to zgasl po wbiciu 1
Generał

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: Generał »

sprawdź zatem czujnik od stopki :mrgreen:
jeśli zgasł od razu po wbiciu biegu to na 100% stopka nie dobiła do czujnika albo czujnik jest walnięty...

ps. zacząłbym od najprostszego, najbardziej błahego czyli od tego czujniczka który czasem płata figle :angry_smile:
smyndrok

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: smyndrok »

możesz spróbować "pomacać" rury kolektora (10-20 sec po odpaleniu) jeśli któraś będzie chłodniejsza lub całkiem zimna to masz pi razy drzwi który cylinder "kuleje". panewkę najbardziej słychać pod obciążeniem (jest różnica jak jedziesz po płaskim a jak ciągniesz pod górę) i ewentualnie stuki to po prostu efekt "spalania stukowego" wygogluj sobie i poczytaj o tym;)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Spalanie_stukowe
Generał

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: Generał »

a tu cisza..... Robiłeś coś? Naprawiłeś? Daj znać co i jak...
opi

Re: GSX-R 1100 stuki powyżej 3tys obrotów

Post autor: opi »

wyczyscilem zbiornik wlalem podklad epoksydowy dochodze do niej i od akumulatora od simsona zapalila od strzala cisza ale jest lekkie brzeczenie od strony sprzegla i dziwne.. po wcisnieciu moto gasnie tak jakby wywalo zaplon bo jest za malo cieczy w zbiorniku no jest na 0 praktycznie... moge wstawic fotki swiec jak bedzie trzeba
ODPOWIEDZ