Suzuki Savage LS 650 nowy zakup, wymiana kilku rzeczy...

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Owczar
Podpatrywacz
Posty: 13
Rejestracja: sob, 2 sie 2014, 16:30
Województwo: małopolskie

Suzuki Savage LS 650 nowy zakup, wymiana kilku rzeczy...

Post autor: Owczar »

Witam wszystkich!. Zakupiłem niedawno motocykl LS 650. Mam porysowany tłumik, zakup oryginalnego w ładnym stanie to 280zł. Jak wiecie tłumik z savaga nie daje rewelacji. Na forum pisaliście o wydechach od Harleya, o zwykłych rurach z nierdzewki, moglibyście podać mi coś konkretnego? Nie znam się na spawaniu tak więc wolałbym najprostsze rozwiązanie z jak najmniejszą ilością przeróbek. Chciałbym żeby to też wyglądało ładnie, dawało ładny basowy dźwięk. Słyszałem u mnie w mieście savaga z pustymi i gdybym się mu nie przyjrzał nie pomyślałbym, że to wgl. dzikus. Byłbym wdzięczny za linki, porady dla zielonego. Pozdrawiam i dzięki z góry :)

P.S Widziałem tematy na temat pustego w savagu, ale nie znalazłem wiele co by mi pomogło.
LS 650 Savage '98
Luke
BS Brother
BS Brother
Posty: 441
Rejestracja: pt, 8 lis 2013, 21:40
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 2

Re: Suzuki Savage LS 650 nowy zakup, wymiana kilku rzeczy...

Post autor: Luke »

Hej, widziałeś propozycję od Łyssego? "Wolny wydech Savage" pod koniec tematu jest umieszczony link do filmu.
Tam gdzie zaczyna się zabawa, kończy się ekonomia.
Luke - czytaj - Luk
WSK 125 => Mz Ts 150 '85 =>SV 650N
608 780 372
Owczar
Podpatrywacz
Posty: 13
Rejestracja: sob, 2 sie 2014, 16:30
Województwo: małopolskie

Re: Suzuki Savage LS 650 nowy zakup, wymiana kilku rzeczy...

Post autor: Owczar »