GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

KowalGSX600F

GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.

Post autor: KowalGSX600F »

Witam wszystkich serdecznie.
Jestem nowym forumowiczem i z góry przepraszam za błędy które popełnię przy pisaniu postów.

A więc tak jak w tytule, mam problem z określeniem modelu gaźnika w moim jajku.
Gaźnik to Mikuni ale nic poza tym po przeciwnej stronie mam symbol 19E0K813.
motocykl to GSX 600f z 1998 roku.
mod AJ1112

Proszę o pomoc w rozwikłaniu mojej zagadki gdyż jestem świeży w moto więcej dłubałem w autach.
Gaźniki rozebrane wymyte w myjce, czekam na zestawy naprawcze zamówione na oko w larsonie.
a potrzebuję manual żeby ustawić dawki.

Pozdrawiam
Karol
bohas
Moderator
Moderator
Posty: 2052
Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Zdzieszowice

Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.

Post autor: bohas »

Po 98 roku:
600ccm - BSR32
750ccm - BST36SS

Pierwszy Twój post powinien być w dziale przywitań wiec czym prędzej napisz kilka słów o sobie tam gdzie trzeba.
KowalGSX600F

Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.

Post autor: KowalGSX600F »

Ale jest to zwykłe BSR32 bo wg. manuala to BSR 32SS????
bohas
Moderator
Moderator
Posty: 2052
Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Zdzieszowice

Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.

Post autor: bohas »

Sprawdzałem według manuala.
KowalGSX600F

Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.

Post autor: KowalGSX600F »

ok dzięki.
Jeszcze miał bym prośbę, jeżeli to nie problem podesłał byś mi manual gaźnika,jaka dawka jakie dysze itd.
bo w przyszły weekend będę je składał.
bohas
Moderator
Moderator
Posty: 2052
Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Zdzieszowice

Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.

Post autor: bohas »

Piloty wkręcasz aż poczujesz opór i wykręć o 2 i pół obrotu. Synchronizacja obowiązkowo, jeśli moto się będzie dobrze wkręcać i spalanie w normie to nic nie kombinuj chyba, że nie będzie szło wystroić silnika, to wtedy trzeba się bawić z pilotami ale niewielkimi ruchami. (1/4 obortu).
ODPOWIEDZ