Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Moderator: bohas
Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Witam,
Przed oddaniem motocykla na spory dsc serwis( rozrząd kompletny gaźnik, regulacja czyszczenie oleje i filtry)pojawił se dziwny kłopot którego wcześniej nie było, mianowicie przy ruszaniu i ogólnie w jeździe do 6tys. Obrotów trochę muli delikatnie szarpie i się jakby krztusi powyżej 5.5 tys 6 tys. Obrotów wkreca się już pięknie oddaje całą moc, ale do tych wartości jak by nie ten motocykl. Pytalem mechanika stwierdził, ze gaźnik zestroil wyczyścil, wyregulował, wymienił membranę w jednym i inne tam drobnostki i musi tak być bo to gaznikowiec.
Zależy mi na płynnym oddawaniu mocy w tych granicach rpm ponieważ w mojej jeździe turystycznej najczęściej korzystam z obrotów 4.5-7.5tys. Tak więc zależy mi na płynności a nie szarpaniu.
Pytanie moje polega na tym wiec czym mze leżeć problem? Zmienić mechanika czy faktycznie tak ma być? Dodam, że przed serwisem tego nie było pomimo bardzo rogzregulowanych gaźników i zaworów.
Pozdrawiam
Przed oddaniem motocykla na spory dsc serwis( rozrząd kompletny gaźnik, regulacja czyszczenie oleje i filtry)pojawił se dziwny kłopot którego wcześniej nie było, mianowicie przy ruszaniu i ogólnie w jeździe do 6tys. Obrotów trochę muli delikatnie szarpie i się jakby krztusi powyżej 5.5 tys 6 tys. Obrotów wkreca się już pięknie oddaje całą moc, ale do tych wartości jak by nie ten motocykl. Pytalem mechanika stwierdził, ze gaźnik zestroil wyczyścil, wyregulował, wymienił membranę w jednym i inne tam drobnostki i musi tak być bo to gaznikowiec.
Zależy mi na płynnym oddawaniu mocy w tych granicach rpm ponieważ w mojej jeździe turystycznej najczęściej korzystam z obrotów 4.5-7.5tys. Tak więc zależy mi na płynności a nie szarpaniu.
Pytanie moje polega na tym wiec czym mze leżeć problem? Zmienić mechanika czy faktycznie tak ma być? Dodam, że przed serwisem tego nie było pomimo bardzo rogzregulowanych gaźników i zaworów.
Pozdrawiam
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz, 10 sty 2016, 14:26
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Wurzburg/Bawaria, w Polsce- Podlasie
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Heh co to za odpowiedz? "Musi tak byc bo to gaźnikowiec"
Jesli moto chodzi gorzej niz przed naprawą to oddaj na reklamacje. To problem mechanika albo niech to naprawi albo zwróci pieniądze a ty za wstawisz moto do bardziej kompetentnej osoby.
Swieczki masz wymienione?
Moze to nie wina gaźnika?
Na zimnym i na cieplym masz to samo?
Jesli moto chodzi gorzej niz przed naprawą to oddaj na reklamacje. To problem mechanika albo niech to naprawi albo zwróci pieniądze a ty za wstawisz moto do bardziej kompetentnej osoby.
Swieczki masz wymienione?
Moze to nie wina gaźnika?
Na zimnym i na cieplym masz to samo?
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Na zimnym i na ciepłym to samo. Odstawiałem 2 razy d tego gościa po gwarancyjnie i powtarza, ze musi się przymulić bo gaźnik itd.
Świece nowe, filtr oleju i powietrza nowe, regulacje mówił, ze robił 2 razy a dalej nie gra to jak powinno.
Dzis wybrałem się do innego warsztatu i chłopak powiedział, ze może być lipny filtr powietrza wstawiony jakiś tani zamiennik etc i ma za duża przepustowość w danym momencie obrotów. Pytał czy mam stary filtr i powiedział, ze jeżeli jest stary filtr tak żebym go założył i zobaczył jak będzie. Problem w tym, ze stary filtr wygląda jakby przez niego przelał przepalony olej ( zasyfialy po prostu) a droga sprawa to z faktury wynika, ze za filtr zapłacone jest 84zl. I jest to filtr HifloFiltro HFA3602
Po sprawdzeniu go w internecie widzę, ze jest to filtr do tego modelu wiec raczej powinien być odpowiedni.
Może po prostu kupić jakiś inny nowy filtr powietrza dobrej marki i założyć tylko czy wówczas nie będzie to wymagało ponownej regulacji gaźników?
Świece nowe, filtr oleju i powietrza nowe, regulacje mówił, ze robił 2 razy a dalej nie gra to jak powinno.
Dzis wybrałem się do innego warsztatu i chłopak powiedział, ze może być lipny filtr powietrza wstawiony jakiś tani zamiennik etc i ma za duża przepustowość w danym momencie obrotów. Pytał czy mam stary filtr i powiedział, ze jeżeli jest stary filtr tak żebym go założył i zobaczył jak będzie. Problem w tym, ze stary filtr wygląda jakby przez niego przelał przepalony olej ( zasyfialy po prostu) a droga sprawa to z faktury wynika, ze za filtr zapłacone jest 84zl. I jest to filtr HifloFiltro HFA3602
Po sprawdzeniu go w internecie widzę, ze jest to filtr do tego modelu wiec raczej powinien być odpowiedni.
Może po prostu kupić jakiś inny nowy filtr powietrza dobrej marki i założyć tylko czy wówczas nie będzie to wymagało ponownej regulacji gaźników?
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 29 lis 2015, 14:54
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: kawałek od Radomia
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Filtrowi daj spokój, gaźniki źle ustawione lub pozawieszane.
GSX 600F Jest motocykl - a jednak! ***** No i Katana odjechała...
Nadal jest motocykl, sportowy literek 171KM, ale już nie Suzuki...
Nadal jest motocykl, sportowy literek 171KM, ale już nie Suzuki...
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz, 10 sty 2016, 14:26
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Wurzburg/Bawaria, w Polsce- Podlasie
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Gaźnik powinien zostać ustawiony pod dany filtr wiec przepustowość nie ma tu znaczenia.
Synchro zrobione?
Moze mechanik zapomniał?
Jeśli nie to zostaje tylko lipne ustawienie gaźnika.
Synchro zrobione?
Moze mechanik zapomniał?
Jeśli nie to zostaje tylko lipne ustawienie gaźnika.
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Gazniki byly czyszczone i synchronizowane jak mowil, nawet 2 razy. Moze nie zalozyl jakiegos wezyka podcisnienia a moze gdzies jest nie szczelnosc?
Po swietach pojade do niego raz jeszcze zebycto zrobil na serwis pogwarancyjny jak nie da sobie rady to mu podziekuje i poszukam nnego serwisu.
Chyba, ze krocce ssace sa ne szczelne ?
Po swietach pojade do niego raz jeszcze zebycto zrobil na serwis pogwarancyjny jak nie da sobie rady to mu podziekuje i poszukam nnego serwisu.
Chyba, ze krocce ssace sa ne szczelne ?
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
gdzieś Ty tego "mechanika" znalazł? Moto oddaje się tylko w zaufane ręce. Jak nic robota spartolona. Jak widać ten "mechanik" po prostu nie potrafi poprawnie wykonać synchro. Spytaj się w jaki sposób regulował i czyścił te gaźniki. Może tylko przetarł szmatką a gaziory ustawiał na słuch. albo po prostu nawet ich nie ruszał (co jest najbardziej prawdopodobne). Po prostu sprzedał Ci bajkę, że to zrobił aby więcej kasy wyciągnąć i tyle a teraz tylko Cie zwodzi abyś sobie odpuścił i poszukał innego. To jest typowy "mechanik" naciągacz. Klient płaci=klient wymaga. Moto powinno być zrobione. Jeśli nie to niech zwraca kase za czyszczenie i synchro jeśli tego nie wykona poprawnie. Ot takie moje zdanie
Jeśli Ci odda kase to weź manuala do GSXFa podjedź do kogoś kto ma wakuometr i spróbuj sam. Stawiam, że samemu lepiej byś ustawił niż ten "mechanik"
Jeśli Ci odda kase to weź manuala do GSXFa podjedź do kogoś kto ma wakuometr i spróbuj sam. Stawiam, że samemu lepiej byś ustawił niż ten "mechanik"
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Czy posiadacie manuala do tego typu czynności? Ja posiadam tylko serwisówke w której jest opisane regulacje zawieszeń itd itd.Generał pisze: Jeśli Ci odda kase to weź manuala do GSXFa podjedź do kogoś kto ma wakuometr i spróbuj sam. Stawiam, że samemu lepiej byś ustawił niż ten "mechanik"
Jutro jadę do gościa i mówię, że albo robi albo kasa.
Dodam jeszcze, że po odebraniu motocykla jeżeli o to pytałem powiedział, że się ma ułożyć i nie powinno być problemów i ewentualnie będzie poprawiał, lecz już odstawiałem na pogwarancyjną naprawę po tym jak tydzień po odebraniu wywaliło olej z silnika odmą i wtedy po zrobieniu tego tez podobno regulował gaźniki.
Ps. za samą " Regulację i serwis przepustnic" w fakturze cena widnieje na =250zł
-
- The Real One
- Posty: 200
- Rejestracja: pt, 22 kwie 2011, 09:47
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Werchrata
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
A nie słyszałeś o https://pl-pl.facebook.com/bikefactorymaatiaas/ ? Gość urodził się mechanikiem więc jeśli Twój znów nie podoła zaciąg tam bo daleko nie masz.
GS 500 SF - Na Zawsze
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
XL1000V SD02 - Nieoczekiwany Adwenczer
DL1000 V-STROM K2 - Wielkie Zaskoczenie
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Dobra moto umówione do mechanika na regulacje pogwarancyjna. Niestety dopiero po świętach no ale lepiej późno niż w cale, zobaczymy co się okaże.
W między czasie po proszę was jeszcze o Manuala do gsx600f w języku polskim i nie chodzi mi tutaj o instrukcję obsługi lecz o konkretnego manuala więc jeżeli macie jakieś możliwości dostać się do takich rzeczy bardzo bym prosił o pomoc.
W między czasie po proszę was jeszcze o Manuala do gsx600f w języku polskim i nie chodzi mi tutaj o instrukcję obsługi lecz o konkretnego manuala więc jeżeli macie jakieś możliwości dostać się do takich rzeczy bardzo bym prosił o pomoc.
Re: Gsx600f muli szarpie do 6k rpm
Witam
Piszę post zamykający temat ponieważ motocykl po ostatecznej naprawie gwarancyjnej u mechanika wrócił wreszcie sprawny.
Mechanik stwierdził, że wydech jest wyeksploatowany i "gubi kompresje" i tego wynika rozregulowanie silnika. Naprawił wydech (zakleił) po czym wyregulował gaźniki i wreszcie to widać i czuć. Powróciła płynność i moc w niższych partiach obrotów.
Temat do zamknięcia.
Dziękuję za pomoc.
Piszę post zamykający temat ponieważ motocykl po ostatecznej naprawie gwarancyjnej u mechanika wrócił wreszcie sprawny.
Mechanik stwierdził, że wydech jest wyeksploatowany i "gubi kompresje" i tego wynika rozregulowanie silnika. Naprawił wydech (zakleił) po czym wyregulował gaźniki i wreszcie to widać i czuć. Powróciła płynność i moc w niższych partiach obrotów.
Temat do zamknięcia.
Dziękuję za pomoc.