Regulacja/ synchronizacja gaźników Bandit 600 98r

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

g.cyman
Podpatrywacz
Posty: 1
Rejestracja: sob, 18 mar 2017, 16:57
Województwo: wielkopolskie

Regulacja/ synchronizacja gaźników Bandit 600 98r

Post autor: g.cyman »

Witam kolegów. To mój pierwszy "prawdziwy" moto więc się dopiero uczę... Pytanie odnośnie gaźników- od dołu w gaźnikach są śrubki (jakby schowane) na płaski śrubokręt. Do czego służą? Druga sprawa- na jakich obrotach robić synchronizacje, bo gdzieś wyczytalem, że na wolnych a gdzie indziej że od 1750 do 2000. Trzecia rzecz to skład mieszanki- gdzie i jak się reguluje i jakie nastawy na początek wg serwisu niby 1,75 a wg praktyków minimum to 2,5 obrotu i więcej. Czy lepiej ustawić więcej (ponoć jest to "bezpieczniejsze" dla silnika niż za mało?) czy zacząć od ubogiej dawki? Ogólnie kupiłem sprzęt do "dopieszczenia" i nauki. Proszę o porady bo chcę się nauczyć możliwie jak najwięcej o motocyklach. Z góry dziękuję. Ps jakby ktoś z Poznania lub okolicy chciał się spotkać i wymienić doświadczenia to chętnie :-)
tadziomaru1
Śmigający inaczej...
Posty: 386
Rejestracja: ndz, 29 lis 2015, 14:54
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: kawałek od Radomia
Otrzymane Polubienia: 1

Re: Regulacja/ synchronizacja gaźników Bandit 600 98r

Post autor: tadziomaru1 »

GSX 600F Jest motocykl - a jednak! ***** No i Katana odjechała...
Nadal jest motocykl, sportowy literek 171KM, ale już nie Suzuki...
bohas
Moderator
Moderator
Posty: 2052
Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Zdzieszowice

Re: Regulacja/ synchronizacja gaźników Bandit 600 98r

Post autor: bohas »

Dostosuje się do zasad podanych wyżej przez tadziomaru1. Tymczasem EOT !!
Zablokowany