GSR 600 - błąd C42 (P1350) ignition switch signal circuit

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

lucbesson

GSR 600 - błąd C42 (P1350) ignition switch signal circuit

Post autor: lucbesson »

Witajcie,

Potrzebuje Waszej pomocy.

Suzuki GSR 600 z 2011.
Wczoraj wymieniałem świece i po wymianie niespodzianka....moto nie pali, ale kręci. Nie włącza sie pompa. Na zegarach świeci błąd FI.
Oczywiście posprawdzałem wszystkie kostki, połączenia, wszytko wygląda OK, nawet stare świece włożyłem z powrotem....bez zmian.
Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd C42 - P1350 ignition switch signal circuit malfuntion, z wujkiem google doszedłem do wniosku, że może to być immobilizer/antena ?! Jest jakaś opcja żeby go obejść ? Próbowałem drugi kluczyk ale to samo.
Sprawdzałem też przełącznik zapłonu w kierownicy - były takie sugestie, jest OK, czujnik stopki jest OK, pompa sama w sobie też działa, bo podpięta na krótko z aku się załącza czyli coś blokuje sygnał do pompy, do komputera albo z komputera...
Komputer sam w sobie też raczej sprawny, bo szło sie podpiąć z lapkiem zczytać błędy itd, komunikacja jest.
Podobno też ten błąd C42 to jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe ?!...i niby idzie to obejść, ale nie znalazłem jak. Może wymienić antente.... ale to kupić gdzieś to pewnie będzie cięzka/droga sprawa...Może ktoś z Was się spotakał z tym.
Będę wdzięczny za sugestie!
chicken19
The Real One
The Real One
Posty: 297
Rejestracja: śr, 3 maja 2017, 08:00
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Grójec

Re: GSR 600 - błąd C42 (P1350) ignition switch signal circui

Post autor: chicken19 »

Na początek sprawdził bym wszystkie kostki.Wypiąć i wpiąć ponownie.To samo z kostką stacyjki.Bezpieczniki cale?Przekaźnik pompy paliwa sprawny?Dostaje zasilanie i sterowanie?
lucbesson

Re: GSR 600 - błąd C42 (P1350) ignition switch signal circui

Post autor: lucbesson »

chicken19 pisze:Na początek sprawdził bym wszystkie kostki.Wypiąć i wpiąć ponownie.To samo z kostką stacyjki.Bezpieczniki cale?Przekaźnik pompy paliwa sprawny?Dostaje zasilanie i sterowanie?
Kostki posprawdzane, przepinane, bezpieczniki sprawdzone i testowane, naprawde długo kopałem :) i potwierdziło się z immobilizarem.
Głupota...okazuje się, że antena musi być nałożona na stacyjke....to że jest podpięta ale 10cm obok stacyjki wszystko zmienia....kilka godzin z życia wyjęte ale poznałem moto i instalacje od podszewki!
Temat zamknięty.
Zablokowany