Strona 1 z 1

GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

: śr, 9 maja 2018, 18:43
autor: mateusz919
Witam jestem posiadaczem GSR600 z 2010 r mam ją drugi sezon, motocykl kupiłem od kumpla z przebiegiem 21.000tyś on zaś kupił z przebiegiem 16.000tyś stan obecny licznika 25.000tyś przed sezonem wiadomo oleje filtry przerwa na swiecach płyn chłodniczy to wszystko zostało zrobione, moto jest ogólnie zadbane, ale do rzeczy o co chodzi mianowicie gdy, gix się rozgrzeje jest słabo ,dosłownie słabo brakuję mu ducha od 8 tyś jest tak jak by nie dostawał paliwa lub powietrza dzwięk buuuuuuuuuuuuu... i nie jedzie więcej, jest to na każdym biegu. oba układy działają i dolot i paliwowy. Co ciekawę gdy go zgaszę i odpalę to wkręca się jak szalony i jak na gix-a przystało od 10tyś obrotów jest frajda, ale nie trwa długo, kilka chwil na obrotach powyżej 8tyś i zaczyna mulić. Zastanawia mnie kwestia luzu zaworowego lub jego braku, z tego co wiem w GSR luz ten ustawia się co 12.000tyś km czyli drugi wypadł by na 24.000. Kumpel od którego kupiłem na bank nie robił tej czynności, Myślę że sam odpowiadam sobie na to pytanie, ale nurtuje mnie to gaszenie i odpalenie i jest ok, fakt że kilka minut jazdy i znów muli, i tak i tak jestem na 20-stego umówiony na pomiary luzu i ew usunięcie nieprawidłowości, Może ktoś z was miał coś podobnego w gixie

Re: gsr600 muli po rozgrzaniu

: śr, 9 maja 2018, 19:03
autor: Vater
Witaj. Dosyć wnikliwie opisałeś swój problem. Brak jednak podstawowych informacji o Twojej osobie i wizerunku. Zapraszamy zatem do działu przywitań :angry_smile:
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... m.php?f=33

Re: gsr600 muli po rozgrzaniu

: śr, 9 maja 2018, 19:36
autor: Carry
Sprawdz jednak pompe bo moze po nagrzaniu tracić ciśnienie co jest częstą wadą w Gixach i GSR

Re: gsr600 muli po rozgrzaniu

: śr, 9 maja 2018, 20:35
autor: Dany
Stawiam na pompę paliwową.
Zawory oczywiście nie zaszkodzi ustawić ale to nie to. Nie było by zmiany po ponownym uruchomieniu.
Oczywiście zostają jeszcze świece i moduł zapłonowy ale zacznij od układu paliwowego.

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

: czw, 10 maja 2018, 11:19
autor: mateusz919
a idzie tę pompę jakoś sprawdzić czy trzeba nową sprawną na podmiankę ?

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

: czw, 10 maja 2018, 12:25
autor: Dany
Tak, można,
tylko musisz ogarnąć manometr do pomiaru ciśnienia paliwa

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

: czw, 10 maja 2018, 14:41
autor: mateusz919
mam tylko taki do kompresji wkręcany w otwory świec może się nada? mam tych złączek mase wiec coś ukleje jeśli takowy się nada, a jakie powinno być ciśnienie np przy tych 8 tyś obrotów i na wolnych
dziś wykręciłem po raz drugi zbiornik wyczysciłem wylałem stare paliwo obejrzałem pompę wszystko idealnie czyste, a w jeszcze czystszych warunkach ponownie zmontowane, mam rozebrany zacisk hamulcowy z przodu wiec nie wkręcę gsr na obroty sprawdzić czy problem znikł a na luzie nie mam zamiaru piłować maszyny wiec poczekam do jutra, a jeśli ktoś z was zna wartości pompy paliwowej przy danych obrotach będe bardzo bardzo wdzięczny :-) pozdrawiam

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

: czw, 10 maja 2018, 14:48
autor: Dany
Nie, nie psuj sobie sprzętu...
To inny rodzaj pomiaru i sprzętu

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

: czw, 10 maja 2018, 14:51
autor: mateusz919
zamówiłem na allegro tester pomiaru cisnienia paliwowego pewnie w poniedziałek dojdzie to się podzielę opinią :-) dzięki za poswięcony czas

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

: czw, 10 maja 2018, 14:58
autor: Dany
Nie ma sprawy...
ale niestety nie dysponuję danymi jakie ma być ciśnienie :(

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

: pt, 11 maja 2018, 16:17
autor: Carry
w serwisówce powinno być - moduł to ostateczność chociaż w GSR akurat siadają ECU bo kuż kilka takich miałem

Re: GSR 600 K10 muli po rozgrzaniu

: pn, 6 sie 2018, 17:33
autor: mateusz919
witam sorki ze nie odpisałem na temat w czasie

przyczyna była filtr paliwa, otóż suzuki zatopiło jeden filtr paliwa na samym dole w koszu i jest on bezobsługowy nalezało przez otwór wsadzić kabel miedziany (linkę) zrobiłem z niej mini szczotke drucianą i wyczyściłem filtr złozyłem i był powrót mocy, co się okazało stara pompa również sprawna :-) gdyby ktoś miał podobny problem to siedzą tam dwa filtry jeden mozna wymienić drugiego nie widać i nie idzie rozebrać.