Strona 1 z 1

Wadliwa praca kranika.

: sob, 17 lip 2021, 17:28
autor: Hałabała
Witam forumowiczki i forumowiczów. W moim GSXF kranik podciśnieniowy ma trzy pozycje: RES, ON i PRI - wiadomo o co chodzi. Otóż w prawidłowej do jazdy pozycji ON po wypiciu przez silnik połowy paliwa z baku przestaje ono lecieć. Wtedy przekręcam na PRI i jadę dalej.. Da się jeździć, ale lubię jak wszystko działa jak należy. Dwa razy wykręcałem kranik, rozkręcałem, czyśćiłem..- bez uwag. Sitko czyste na całej długości, wężyk podciśnienia manualnie ok- z resztą do połowy baku podciśnienie podaje to później pewnie też. Już nic mi nie przychodzi do głowy co to może być..

Re: Wadliwa praca kranika.

: sob, 17 lip 2021, 17:56
autor: Bodzio66665
Miałem to samo w bandicie i wychodzi na to że tak ma być ;). Od połowy brakowało paliwa, ale ustawiłem kranik w pozycji rezerwy na stale i normalnie wszystko śmiga. Myślę że poprostu w zbiorniku jest wysoko ustawiona rurka żeby wcześniej przełączać na rezerwę i mieć zapas w zbiorniku. Zamiast przełączać na PRI przelqcz na rezerwę i sprawdź czy jest ok. Ewentualnie przy mniejszej ilości paliwa w zbiorniku otwór korek, weź latarkę i zobacz jakie jest położenie rurek od kranika ;)

Re: Wadliwa praca kranika.

: ndz, 18 lip 2021, 23:57
autor: Hałabała
Cóż, w poprzednich sezonach działało prawidłowo- w pozycji ON paliwo się lało aż do rezerwy. Jak rozwiążę zagadkę dam znać co było.

Re: Wadliwa praca kranika.

: wt, 31 sie 2021, 19:55
autor: AdamOSA
Miałem kiedyś uszkodzenie polegające na zapchaniu sitka bardzo małymi przeźroczystymi włoskami ... Nie potrafię wytłumaczyć skąd one się tam wzięły . Jeżeli jeszcze raz będziesz miał kranik w ręku to zdemontuj z niego sitko odwróć do góry nogami i ze strzykawki wlewaj do środka paliwo ...ja się zgarbiłem jak zobaczyłem że paliwo w sitku stoi , chociaż pod światło był prześwit .
Nie pamiętam jak GSXF ale końcówka produkcji gaźnikowców w GSF dostała filterek na przewód po kraniku a przed gaźnikami , a prowadzenie przewodu jest trochę kłopotliwe bo musi zakręcić 180" , oryginalnie jest dołożona sprężyna , ale nie raz potrafi się tam zaginać . Co prawda jeżeli na PRI daje radę to raczej nie będzie to.