Części zamienne do suzuki GS500

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Pawel

Części zamienne do suzuki GS500

Post autor: Pawel »

Czy ktoś orientuje gdzie w Wa-wie można kupić tanio oryginalne części do suzuki GS500. Chodzi mi konkretnie o prawą pokrywę silnika, dzwignię hamulca ręcznego, chromowaną obudowę tłumika. Z góry dziękuję.
maciek

Post autor: maciek »

Hmm jeśli w Warszawie to chyba na bazarku.....
Pawel

Pawel

Post autor: Pawel »

Można wiedzieć gdzie ten bazarek? :lol:
maciek

Post autor: maciek »

no jak nie można jak można już ci pisze najbliższy to 11,12-września tor wyścigów konnych warszawa - służewiec.
Jeśli nigdy nie byłeś na takim bazarku to bedziesz mile zaskoczony ilością dostępnych klamotów do motocykli i nietylko.


Pozdrawiam
Franz

Post autor: Franz »

A 3-4 wrzesien Łódź stadion Startu ul.św.Teresy przy salonie motocyklowym H... jednoślad Profii to dopiero jest prawdziwy bazar i tam masz duza szanse na znalezienie tego czego szukasz.

zdrowia
Franz

Post autor: Franz »

i jeszcze jedno nie wiem czy juz kupiles wszystko czy nie ale klamka hamulca nie musi byc oryginalna z fabryki suzuki tylko np z larrsona zobacz tu ceny sa naprawde atrakcyjne.

http://www.sklep.larsson.com.pl/

a cos takiego jak chromowana obudowa koncowki wydechu w gs-e nie wystepuje.Mozesz kupic albo cala koncowke albo po porstu obic koncowke platem blachy aluminiowej.Metod jest wiele. powodzenia zycze.

pozdro.
Pawel

Post autor: Pawel »

Dzięki Franz. Koncówkę wydechu zmienie na nowa w nastepnym roku. Z larssona juz skorzystałem. 8) W tych serwisach zdzieraja nawet za najprostsza duperelę.
Franz

Post autor: Franz »

No cieszy mnie bardzo ze moja rada sie przydala.Jak to mowia kto pyta nie bladzi:)

Jakbys mial jeszcze jakies problemy z gsem to wal smialo ja na takim przelatalem przeszlo 15 tys. wiec cos tam wiem ;)

zdruffka
Pawel

Post autor: Pawel »

Franz moze orientujesz sie jakie czesci sa potrzebne do oddlawienia gs-a rocznik2001.Mimo tego ze zaliczylem ostatnio glebe to troche brakuje mi juz mocy :twisted:
Franz

Post autor: Franz »

a na pewno masz zdlawiona wersje? kiedys gs byl produkowany w 2 albo nawet 3 wersjach otwarta miala 46 a potem 45 KM.
Ale czy te nowe tez sa takie tego nie wiem.

a jesli juz masz zdlawiona to nie trzeba zadnych czesci a raczej pozbyc sie co niektorych.Wszytsko zalezy od tego jak dlawiony jest motocykl.
Najczesciej sa to kryzy w kolektorach ktore zmieniejszaja przeplyw spalin i ograniczaja moc.Wystarczy je tylko usunac albo wymienic caly wydech na jakis ladny buczacy:) [mam tu na mysli koncowke i kolektory]
Zdlawiony moze byc tez na gaznikach poprzez uniemozliwienie pelnego otwierania sie przepustnic [tez do zrobienia] dlawic moze takze modul zaplonowy.
to tyle z teorii a w praktyce trzeba wiedziec co jest z twoim moto.
I tak na mordke to nie wiele pomoge:)

Zdruffka
Gość

Post autor: Gość »

Zdławiony jest na pewno mam swiadectwo homologacji.Poza tym nie idzie wiecej jak 150km/h.Widze ze metod zdławienia jest kilka. Jade niedlugo na przeglad to zapytam w serwisie co i jak. Swoja droga fachura z Ciebie Franz :shock:
Franz

Post autor: Franz »

Anonymous pisze:Swoja droga fachura z Ciebie Franz :shock:
eeee no nie przesadzajmy ;)

Zdruffka
Pawel

Post autor: Pawel »

To jeszcze raz ja. Dowiedzialem sie ze do oddlawienia mojego sprzetu (suzuki gs500 model2001) potrzebne sa dysze glowne rozmia115. Dzwonilem do larssona ale oni nie maja przyporzadkowanych dysz do modeli a ja nie umiem im wyjasnic jakie dysze sa mi potrzebne. Moze ty wiesz cos na ten temat. Kurde az sie "zdyszalem" uff. :wink:
Franz

Post autor: Franz »

Hmm a moze zrob tak.Udaj sie do salonu suzuki kaz sobie pokazac jak wygladaja dysze o ktorych ci powiedziano one maja na pewno jakis symbol oznaczenie i wtedy dzwon do larssona.Poztym mysle ze sam raczej tego nie zrobisz wiec potrzebny ci dobry mechanik albo serwis i oni juz beda wiedziec co i jak i na pewno cos ci poradza.

zdruffka
fredi

Post autor: fredi »

hello
Już raz pisałem na forum o oddławianiu GS-a ale po problemach moj post znikł wiec postaram się go odtworzyć.
Ja w swoim obcowaniu z GS-ami spotkałem się z dwoma metodami dławienia. Pierwszy sposób dotyczący roczników 1989 - 1993 znajdziesz na mojej stronie której adres masz w podpisie. Drugi sposób zastosowany w roczniku 1998 masz opisany na stronce http://www.motorrad-stolz.de/forum/messages/973.html niestety po niemiecku wiec musisz sobie rozkodować ;). Sam dobrze niemieckiego ne znam ale miej więcej wiem że chodzi tam o wymianę dysz głównych na 115, wymianę przepustnic (lub zaklejenie w niej kilku otworków) i wymianę sprężyny przepustnicy. Nie wiem dokładnie w jaki sposób jest dławiony twój GS ale mysle że zastosowano w tym wyapdku tą drugą metodę. Twój motór był napewno sprowadzany wiec zajrzyj do Briefu tam bardzo często jest napisane w jaki sposób motocykl był dławiony. Dobrze byłoby też rozkręcić gaźniki i poprostu je oblukać. Jeśli chodzi o dysze to dostaniesz w larssonie i jeśli w modelu 2001 masz gaźniki MIKUNI i dysze będą miały taki sam kształt jak te zaprezentowane na mojej stronie to numer larssona dyszy 115 jest następujący 3470099 (dzysze z tableki SOLEX & MIKUNI). Jest jeszcze tabela z dyszami MIKUNI ale mają one inny kształ. Oczywiście przed zamówieniem upwnij się czy numery katalogowe nie uległy zmianie.
W razie jakichś pytań daj znać.
ODPOWIEDZ