Wzrost kierowcy a wybór motocykla

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Andi

Wzrost kierowcy a wybór motocykla

Post autor: Andi »

Cześć Wszystkim!
Jestem początkującym motocyklistą i chciałbym na pierwsze dwa-trzy sezony kupić używany motocykl łatwy do opanowania na początek. Małe pojemności rzędu 500 - 600 ccm wydają się świetne (również ze względu na cenę :D ). Niestety mam podejrzenie, że z moim wzrostem (194 cm) będę na niektórych wyglądał jak... rycerz na jamniku (z całym szacunkiem dla jednych i drugich). Czy ktoś coś doradzi? Czy GS 500 albo GSX 600 / 750 to dobry pomysł dla mnie?
siurniety

Post autor: siurniety »

kolega smigał w zeszłym sezonie gsxf 600 a ma około 192 wzrostu i było ok

natomiast na gs 500 to jesteś według mnie za długi
Franz

Post autor: Franz »

Powitac

jesli w Twej glowie poukladane i ograniczniki wszystkie dzialaja kup Bandita 600, ze wzrostem dasz rade. Jeden z naszych braci sprzedac bedzie chcial [dobrze mowie Tulok? :)]

Ja mam 8 cm mniej i latalem na GS 500 nie bylo zle, ale hmm we no sie przysiadz gdzies do jakiegos gsa, sam zobaczysz.

pozdro.
Andi

Post autor: Andi »

Dzięki wszystkim za dobre rady! Szukam intensywnie!
Myślę, że do wiosny zdążę.... :P
Franz

Post autor: Franz »

Andi pisze:Dzięki wszystkim za dobre rady! Szukam intensywnie!
a prosze bardzo :)

pozdro.
HUBERT

Post autor: HUBERT »

MOJA PROPOZYCJA TO BANDIT
cyngiel

Post autor: cyngiel »

Witam Panów.
Przeszedłem weryfikację, he he. Bywałem na forach o bardzo zmiennych warunkach atmosferycznych :wink: stąd skojarzyłem pewną treść mego autorstwa. Nie obraźcie się za ten link. Może Was zaintryguje. Nie chce mi się wklepywać wszystkich wypowiedzi.
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=508&w=20640753
Pozdrawiam
morbidek

Post autor: morbidek »