Mam namiastkę H-D ]:-(

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Mam namiastkę H-D ]:-(

Post autor: osama »

normalnie mogę powiedzieć że firma Suzuki wykonała kawał "dobrej" roboty upodabniając Savaga do H-D za wyjątkiem różnicy w ilości cylindrów to mój smok mając prawie 20 lat cieknie tak samo jak nowiuteńki hary, co niestety mi się piiiii nie podoba :x
co zrobię motor tak że nigdzie nie poleci ani kropelka, to jak wyjadę na trasę tak ok 100km to zaraz zaczyna cieknąć w tych samych miejscach, a rzeby było śmieszniej jest jedno miejsce gdzie cieknie a ja tego nie potrafię zlokalizować już 2 lata, tzn. albo jestem ciulaty mechanik, albo to jest po prostu Savage :twisted: :moto: :sciana:

:devil:
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
jajo

Post autor: jajo »

miałem kiedyś savage'a i miał kilka drobnych mankamentów (np. skrzypiący pas), ale nigdy z niego nie ciekło.
to nie jest junak, że musi cieknąć. znajdź dobrego mechanika to może on coś zaradzi
powodzenia :D
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

co do mechaników to powiem tak, on zdecydowanie mniej cieknie jak ich nie widzi i jak moje ręce go robią, do mechaników to on wracał Bardzo często z powodu kapania i cieknięcia

tak więc znowu czeka mnie robota :twisted:
:devil:
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)