Suzuki TL 1000 S/R

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

jihadek pisze:Ale może pojawi się chociaż cień nadziei na nowszego V-litra niż SV :twisted:
Ja czekam na TL 1200, lub "FL 1000" (czwórka w fałce) :D
... bo przecież trzeba mieć marzenia:)
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Mar
BS Brother
BS Brother
Posty: 1878
Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Mar »

Rostwór nie tylko Ty czekasz i marzysz........
Adam

Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Jihadek
Moderator
Moderator
Posty: 1744
Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 38

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Jihadek »

Może napiszmy jakiś list motywacyjny do Suzuki z naszymi marzeniami. :lol:
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

Kolejny pisze o TL.. i jak zwykle częściowo się zgadzam, a częściowo nie z artykułem.. choć różnice mogą polegać na R/S, choć nie sądzę... głównie jeśli chodzi o spalanie. jeżdżę, jak jeżdżę, ale średnia w mieście wychodzi 7,5l/100 (7-8). Na trasie rzeczywiście spada, a mój rekord (dzięki ickowi) wyniósł 4,95 <WOW>.

http://www.scigacz.pl/Suzuki,TL1000R,na ... 16573.html
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

Dzisiaj ponownie wrzuciłem motocykl na hamownię. 2 lata temu u Kędziora wyszło 115, tym razem w RED RACE wyszło 116:) Czyli można przyjąć, że przez 2 lata nic złego w silniku się nie stało i moc nie spadła. Dla porównania wykres mocy mojej TLS oraz SV1000S także z BS. Jak widać TL górą w całym zakresie:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Waldex
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1811
Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 6

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Waldex »

Nie w całym, bo SV później ma odcięcie... :mrgreen: Jakaś dziwnie duża różnica na dole (2500-3000) w momentach....
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

roznica jest dlatego, ze w roznych momentach rozpoczal sie pomiar, dlatego tego zakresu, ktory podales nie mozna porownywac
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
pgsxr

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: pgsxr »

heh starość dopada - widzę że temat TL-ek padł śmiercią naturalną - z braku dopływu świeżej krwi
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

pgsxr pisze:heh starość dopada - widzę że temat TL-ek padł śmiercią naturalną - z braku dopływu świeżej krwi
Faktycznie ucichło...

pgsxr, nadal masz obydwie TL? Z tego co pamiętam, to jedna miała być na tor, a druga na ulice. Dużo się różnią? napisz jakieś ciekawe porównanie obydwu sztuk:)
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4259
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 9

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Emil »

w kwestii wersji torowej to proszę osobny wątek założyć
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
pgsxr

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: pgsxr »

zasadnicza różnica szosowej a torowej jest taka że szosowa jeździ a torowa nie - złamany zbiorniczek płynu sprzęgła + klamka + obojczyk (potem była mała przerwa żeby się podkurować i chwilowy przerzut na piłkę nożną ale zdążyłem zerwać więzadła krzyżowe i znowu kicha - operacja rehabilitacja) aż ciśnie się pytanie co jest bardziej niebezpieczne - obojczyk - ok 6-10 tygodni żeby dojść do siebie, kolano - rok :)
szosowa biało niebieska sprzedana -
muszę się przez zimę spiąć żeby ją poskładać - zasadniczo tylko kosmetycznie - pogięte i poszlifowane tłumiki - ale mam zamiennie kompletny wydech Yoshimury slip-on carbon, klamka i zbiornik sprzęgła i inne detale, torowa owiewka i crashpady przydały się i zaoszczędziły kosztów
chudy

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: chudy »

Witam kolegów jestem szczęśliwym posiadaczem S-ki ale ostatnio wywineła mi numer
odpaliłem ja zeby pochodziła na wolnych obrotach nabrała bezpiecznej temperatury wskakuje w ciuchy
kask na głowe włączam światła i zgasła :shock: na zegarach zero reakcji przekręcam jeszcze raz kluczyk i świeci jedynie kontrolka luzu i nic pozatym :cry: oglądam kostki moze gdzieś tam sie zrobił luz ale wszystko pozapinane rozczarowany sytuacja wskakuje na moto i chce sie obrucić by wjechać do garazu stawiam go do pionu i pyk wszystko gra wtrysk sie odzywa zegary żyja check świeci wszystko gra odpaliłem znowu piekny dzwięk koi me uszy stopka zchodze z moto zeby znowu sie ubrać i jak tylko go pochyliłem znowu gaśnie świeci tylko kontrolka luzu ani światła nie działaja ani zegary gdzie szukac problemu?? KOLEDZY POMOCY
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4259
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 9

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Emil »

załóż nowy temat z konkretnym problemem, tutaj zginie w spamie ;)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Jihadek
Moderator
Moderator
Posty: 1744
Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 38

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Jihadek »

Poza tym dobrze, że anioł czuwał i na stopce zgasła, a nie w pełnym złożeniu w winklu.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
ODPOWIEDZ