Świece zapłonowe.

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

obelix

Świece zapłonowe.

Post autor: obelix »

Witajcie.

Jako, że nie mam jeszcze doświadczenia w technice motocyklowej, proszę Was o poradę. Chodzi mi o zakup świec. Na Allegro znalazłem dwa rodzaje świec, które będą odpowiednie dla mojego GeeRka. Zwykłe NGK w cenie 11 zł/szt, oraz Irydowe NGK po 42 zł/szt. I tu mam pytanie, czy warto inwestować w irydowe, czy naprawdę są one tak żywotne, że przeżyją praktycznie cztery sztuki zwykłych. Czy rzeczywiście mają one wpływ na polepszenie spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Jakie są Wasze spostrzeżenia w tej sprawie?
KrzYsiO
The Real One
The Real One
Posty: 376
Rejestracja: pn, 26 gru 2005, 15:11
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łowicz

Re: Świece zapłonowe.

Post autor: KrzYsiO »

Witam.
Wymieniłem w jednym motocyklu na irydowe i pracowal równiej na wolnych obrotach. Co do osiagów to wydawal mi się odrobinę słabszy albo delikatnie gorzej wkręcal się na wysokich obrotach.
Co do odpalania bez różnicy w stosunku do starych.
Teraz juz nie kombinuje i zakladam to producent w serwisówce napisal.
Do mojego moto świeczki praktycznie bez różnicy cenowej iryd czy platyna.
pozdrawiam
CB400F ,CB1 ,XV500 ,CB750C ,GSF1200S ,X11 ,VT1100 ,x11,R1100s,V-raptor-serce suzuki
http://www.bikepics.com/members/krzysiofm/
obelix

Re: Świece zapłonowe.

Post autor: obelix »

No to chyba nie warto przepłacać. W sumie w cenie jednej irydowej mam prawie cztery "normalne". Więc w razie czegoś, to dwie mogę wozić z sobą na zapas. W zeszłym roku założyłem nowiutkie i cały sezon przejeździłem. Ale znalazłem też irydowe i byłem ciekawy tych wynalazków oraz chciałem poznać opinię bardziej doświadczonych osób.
luzik
Free Rider
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Świece zapłonowe.